Veckoplanering

Måndag; Ingenting, kolla på tv och käka paj typ.
Tisdag; Skola 9-15, träna och plugga
Onsdag; LEDIG, göra grupparbete, träna
Torsdag; Skola 13-16, träna
Fredag; LEDIG, grupparbete, klippning kl.13
Lördag; Jobba 10-17
Söndag; Jobba 10-? (Inventering på jobbet så jobbar antagligen till midnatt, gött med cash!)


Gud vad denna dagen har gått snabbt btw. Lite synd att det inte är något bra på teve idag... :( Då kan man inte skylla ifrån sig plugget haha. Lediga dagar resulterar tyvärr oftast i massa skit. Som idag tillexempel... min kosthållning har varit fruktansvärd. Imorse åt vi ju frukostbuffé i stan sen när jag kom hem åt jag ingenting förrän mamma kom hem klockan 17 och då åt jag makaroner (fullkorn iofs..) och köttbullar. Och nu har jag ätit paj. That's it.
Jag har druckit sjukt dåligt... ett glas juice och en burkcola. Jag som alltid brukar dricka minst 2 liter vatten om dagen. Men jaja, sånna dåliga dagar får man väl ha ibland.

Pusspuss
//Ippa (den osunda, mähäh*)



Någon kanske skulle behöva mata mig med riktig mat ibland!
Bild; Lånad, (I skolan på praktik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0