Det bästa med att vara mogen är att man inte tar åt sig

Hade det varit för 4-5 år sedan hade jag blivit skitförbannad, men detta är ju underbart haha : ) Skaffa mig ett liv tycker du, anonym. Men jag har ett liv lilla du : ) Jag gör något vettigt med mitt liv, läser till Sjuksköterska för att kunna hjälpa andra. Hela min "lediga" tid går åt till att plugga och försöka lyckas med min utbildning. Jag försöker bli något till skillnad från er. Jag är mogen för min ålder, det kan alla jag känner hålla med om. T.e.x. så var det ingen i min klass som trodde att jag bara var 19 när jag började där utan närmare 25. Jag tar ALLTID mitt ansvar för allting. Jag bryr mig mer om andra och är faktiskt grymt omtänksam. Fråga mina vänner. Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 3 år och det är ett seriöst förhållande som knappast började med sex på första dejten.

Så det vore intressant att veta varför ni tycker jag är omogen och elak?
Jag säger ju bara sanningen. Är den så svår att höra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0