En perfekt kväll

Ja, kvällen igår var perfekt. Åt på Bar-B-Ko och maten var skitgod! Lätt bästa restaurangen i stan! Jag åt fläskfilé och sen pannacotta till efterrätt, min favorit! Åh jag vill ha mer! Haha.

Sen att man var där med sin kärlek gjorde ju allting så mycket bättre! I love you : )
På restaurangen var där fullt med norrmän, glada och fulla. De skulle till banken sen. En av dem sa till Dagge att han hade en väldigt snygg fru. Haha, man tackar! Ja... de var verkligen helt galna. Stackars Carro, förstår att du inte blir särskilt långvarig i Norge! Hade man inte stått ut med menar jag...

Jaja. Efter maten stack vi hem till Dagge och kollade på SATC the movie och myyyyyyste : ) Åh så mysigt! : )

Idag blir det dock mindre mysigt... ska typ plugga hela dagen... sen agility ikväll, det är i alla fall roligt.

Pusspuss
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah tack ippa, nu vet du hur jag har det, inte lätt med dessa norrmän alla gånger ;)

2008-10-23 @ 12:30:39
URL: http://carronorge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som ni hade en bra kväll ju:) Ohh, SATC hade man ju inte sagt nej till att se igen. Haha asgarven på bion :P

2008-10-23 @ 12:35:33
URL: http://carronorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0