Fredag

Hej!

Igår var en ganska jobbig dag... gick först i skolan till 14 ungefär sen gick jag hem direkt och pluggade i 3 timmar. Åkte iväg till agility-träningen vilket gick bra. Sen när jag kom hem satt jag och pluggade 1,5 timme igen. Puh.... inga lätta saker att plugga på heller men måste ju klara tentan!

Ahja... idag går jag i skolan från 13-16 (vilken jävla tid...). Så innan dess så blir det mer plugg och antagligen efter skolan också. Varenda lediga stund går åt till skolan vilket är lite tråkigt... men nödvändigt. Vill verkligen lyckas!

Idag kommer min styvsyster Karin hit vilket ska bli kul : )

Puss sålänge
//Ippa


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad jag saknar sommaren. Tack för att du förstört min kväll. :D

2008-10-17 @ 17:11:29
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0