Godkväll

Och snart godnatt...
Nu har vi haft kalas här hemma (min mamma har fyllt år), men nu har alla gått hem. Jag har bara suttit vid datorn, försökt få ordning på mitt schema.. verkligen svårt att förstå. Jag har även pratat i telefon med Carro : ) Vilket kändes bra, men konstigt... snackade i telefon varje dag innan, nu var det över 2 månader sen sist. Konstigt hur allt kan bli.

I alla fall... jag är trött... kom ju hem kl 6 imorse och sov sedan till tolv (men ändå...)

Vad tyckte ni om bilderna nedan förresten? Snygga eller?
En del 2 kommer nog imorgon.

Godnatt
//Ippa


Kommentarer
Postat av: Anonym

De va kul o prata me dig igår, får bli lite oftare nu :)

2008-10-12 @ 21:50:58
URL: http://carronorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0