HA HA (!)

Anonym; Okej, du känner inte mig (antagligen inte eftersom du bor i Borås). Vad har du då med mig att göra? Vad är det hos mig som du stör dig på? Är du avundsjuk för att jag är snyggare än dig eller what's the problem? (och ja, jag utgår från att du är ful eftersom du är anonym). Eller? Har jag fel? Tycker din kille (som du varit tillsammans med i 3 år) att du är jättetuff som kommenterar anonymt också? Nej, lilla vän.. du borde gå och natta din unge istället. (OMG min blogg har blivit invaderad av mammor, som för övrigt inte borde vara mammor). Gör det du är bäst på och sluta hänga upp dig på människor som gör något vettigt med sitt liv.

Sesse; Lilla gumman, flytta till Island har jag sagt till dig... smygrassen här (som för övrigt är tillsammans med sin första svenska pojkvän, haha) bryr sig faktiskt inte. Rökning kanske inte skadar barnet i magen i ALLA fall men ofta gör det faktiskt det. Har en kompis som rökte under graviditeten som fick gå på sin egen dotters begravning 3 veckor efter födseln. Nej du Sesse, du är bara patetisk. Du är en skam ärligt talat. Vem är mest mogen av oss två, kiddo? Jag lovar, hade du gjort ett IQ-test så hade du haft samma resultat som jag när jag var 5.


So long, suckers : )

Kommentarer
Postat av: thelma

du e både Elak och Omogen!!!!

2008-10-27 @ 01:52:10
Postat av: Anonym

vem som är mest mogen av er två?! Lätt att svara på den frågan, och INTE är det du iaf.

Har du inget bättre för dig än att klanka ner på andra människor. Om du inte tycker om Sesse varför ens bry sig.

Skaffa dig ett liv.!

2008-10-27 @ 07:20:22
Postat av: sesse

Det behöver inte bero på rökningen.. men kanske.

har min barnmorska sagt "det kommer skada ditt barn om du röker," så hade jag slutat!

& en sista grej, jag är faktiskt smart, tro det eller ej.. jag fick inte världens bästa betyg i nian, men jag var aldrig där.. & efter att ha vart där det sista halv året fick jag otroligt bra eftersom jag hade bara nån månad på mig att få betyg.. men tyck du att jag är patetisk & en hemsk mor, jag bryr mig inte. jag vet själv vad jag är & inte är.

2008-10-27 @ 09:31:23
URL: http://soulstone.blogg.se/
Postat av: sesse

en sak till, vi gör något vettigt vi mammor...

2008-10-27 @ 09:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0