Hektisk vecka....

God eftermiddag.
Nu sitter jag här och är lite förvånad över mig själv. Hur orkar jag med denna veckan?
Jag är sjuk och känns som mitt huvud väger ungefär 100 kg.
I måndags hade vi seminarium på hela endokrina och nervsystemet.
I onsdags hade vi tenta i 3 timmar.
Idag har vi haft 5 timmar lång föreläsning.
Tills på tisdag (vilket innebär att jag ska plugga nu denna veckan... helst) ska jag kunna typ alla ben och muskler i kroppen på både svenska och latin... samt kunna var dem sitter.
I helgen ska jag jobba, vilket tar på krafterna rent psykiskt.

Usch. Måtte det snart hända något roligt : )
Fast egentligen.... hur coolt är den inte att kunna alla ben i kroppen på latin?
Jodå, känns ganska bra må jag säga.

Idag blir det ingen agility... är för sjuk för det. Ska plugga istället och kanske träffa D senare ikväll...

Ha det så bra.
Pusspuss
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0