I just wanna know what it feels like...

Jag känner mig värdelös, vill bara krypa ner i sängen.. somna och aldrig mer vakna upp.
Så känner jag just nu, även om jag vet att det kommer bli bättre så ser jag inget positivt i det hela.
Nu ska jag bara fokusera på mig själv, få mig själv att må bra. Utrota alla minnen och försöka se det positiva i mina erfarenheter istället. Jag ska lyckas med min utbildning och vara stoltare än någonsin. Jag ska övervinna min egen rädsla genom att bara tänka på mig själv.

Jag har tappat förtroendet och det gör mig ledsen.
Jag tror nästan att jag tappat tron på livet...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju rätt värdelös så...

2008-10-25 @ 22:18:06
Postat av: It's just me.. ;)

Ja, snälla somna och vakna aldrig mer upp! Snälla gör det. Så vi slipper dig.

2008-10-25 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0