Ippa är fjortis MWAHAHAHA

HAHAAHA, det roligaste på morgonen är ju att logga in på sin blogg och se alla kommentarer man har fått från anonyma och pantade mammor. Haha riktigt underhållande!

Anonym; Är du anonym för att du inte vill ha mig i din blogg? Du vet att jag ändå ser ditt IP-nummer va och kan ta reda på vem du är i vilket fall? Jag tror redan jag vet vem du är dock. Du är bara bitter över att du inte fick min pojkvän, haha. Haha, asså jag tycker sånt här är så jävla roligt. Du kallar MIG FJORTIS men det är DU som är anonym? HAHA, livet är bra vackert ibland ;P

Sesse; Whatever, du är ju så jävla blåst ändå. Ofta du vill din son hans bästa när du röker under graviditeten. Jävla pack! Flytta till Island så slipper vi sånna som dig här i Sverige.

Haha, jaja.
Idag blir det bara plugg i alla fall eftersom jag till skillnad från många andra (typ Sesse och anonym) gör något vettigt med mitt liv. Ja, det är faktiskt bara det jag har planerat. Kanske blir träning också : )

Pusshej
//Ippa

Kommentarer
Postat av: sesse

Varför i helvete tror du jag flyttar till Island om jag inte vill mitt sons bästa?!

Hmm, sånna som mig? En mamma som försöker göra allt för sin son, och allt för att inte leva på samhällets pengar?

Lite små rassist kanske?

Gjorde de någon skada att jag rökte? NEJ!

Leta du upp varenda jävla morsa då som är gravid och säg att det itne vill barnets bästa för att de röker, för du ska veta att det är så jävla många, jag vet inte om ett enda barn som de blivit fel på för dom rökte.. det som kan hända är att dom inte blir lika stora barn, men jojje var 52cm & 4045gr!

Du borde sluta kalla dig själv mogen för det är du faktiskt inte!

2008-10-26 @ 18:28:34
URL: http://soulstone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst bor jag i Borås. :) Grattis.

Din pojkvän? Det va det roligaste jag har hört. Vill du veta en grej? Jag har min egna pojkvän som jag har vart tillsammans med i tre år och vi har barn ihop, så du tror helt fel. Anklaga inte personen som ville ha din pojkvän för detta, för jag är någon helt annan som du inte har en aning om vem jag är..

Och vill du veta en sak? Jag gör ganska så mycket vettigt med mitt liv jag med.. Så snacka baj.

2008-10-26 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0