Osså var det torsdag!

Imorgon åker vi till Cypern! : )

Idag har jag ett fullspäckat schema... var i skolan till 16 sen nu har jag satt mig för att plugga... har ju seminarium imorgon så måste vara påläst! Har nyss gjort frågorna som vi skulle gjort så det är ju det viktigaste.

Idag började vi vår 3:e kurs (Preklinisk kurs 1) vilket jag ser sjukt mycket fram emot! Fick även våra kläder idag, visar sen om jag hinner!

Iallafall så sk ajag ju plugga, packá och träna Agility idag... shit vad stressigt. Och jag har inte ens rakat benen :S
Såg att jag fått en massa mail idag... om jag inte hinner svara innan jag åker så hoppas jag ni förstår det : )

Annars hörs vi ikväll!
Pusshej!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0