Sege...

Förlåt för en bristfällig uppdatering. Jag har nämligen inget annat än plugg i tankarna just nu. Det känns som min hjärna snart kommer sprängas av all information som trycks in i den. Men lite kul är det faktiskt. Det är intressanta saker som jag sitter och pluggar in minsann. Vissa mer intressanta än andra i för sig, men så är det ju alltid.

Så idag var jag i skolan från 9-14 sen kom jag hem och började plugga klockan 15. Klockan 18 åt jag och sen gick jag ut och gick med mamma, var tillbaka klockan 19. Sen pluggade jag ytterligare, från 19 till 20.30. Då stack jag in till stan och lämnade bilen. Efter det har jag duschat och gjort mig lite mer välvårdad (ja, noppat ögonbrynen tillexempel, wow). Min älskling kommer vid halv 11 så jag ska väl försöka plugga lite till innan dess. Det är så sjukt jobbigt, men samtidigt får man en liten kick av det... man känner att man gjort nytta och inte bara suttit och slappat.
Så idag har jag alltså pluggat i... 4,5 timmar.

Nog om det.
Ni vet kanske mina planer för imorgon?
Eller ja, vilka planer? Alla dagar ser i princip likadana ut.
Usch ja... egentligen vill jag bara gå på stan och shoppa.. men har man tid med det? Nej...

Slutar som tur är lite tidigare imorgon. Skönt.

Nej... nu väntar böckerna.
Pusspuss
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0