Shit....

Tentaångest... men samtidigt... klarar jag det så är det finemang.. klarar jag det inte så finns det omtentor. Men ändå.... hade varit så jävla skönt att klara det på första! Man sparar tid och det sätter sprätt på självförtroendet. Ahja, vi får se hur det går... det är verkligen MYCKET att läsa in :S

Nu väntar jag på att D ska komma hit. Träffar inte honom lika mkt som innan p.g.a. skolan... lite jobbigt med tanke på att han är ledig denna veckan... Jaja.. men nu ska jag sluta gnälla och ta tag i mitt liv istället. Ska gå och pussas lite tror jag : )<3

Pusshej
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Micca

Jaa jag får göra det :)

hoppas ni har mys ikväll hihi

2008-10-27 @ 23:03:27
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0