Wednesday

Hej!

Förlåt för mitt lilla emo-inlägg nedan, men allt som jag skrev där står jag för, och allt är en total sanning.
Nu har jag nyss duschat och klätt på mig. Väntar på budbäraren som ska komma med min Ipod. Micca kommer hit vid 12-tiden och håller mig sällskap. Ska hämta hennes lille sen och sticka till stan. Måste ju köpa en necessär... tur att jag började packa tidigt! Jobbigt det är ändå... jag har ingenting att ha på mig.. för allt ligger i resväskan och det måste jag ju ha med mig.

Jaja.. sen blir det handboll ikväll. IFK på hemmaplan : )
Ska även hem till Sebastian och planera inför resan!

Puss på er
//Ippa


Längtar efter den!

Kommentarer
Postat av: Micca

den va super fin, sexig kille som lämna med haha ;)

hoppas du inte mena mig i d undre inlägget, då jäklari haha ! tack för idag btw, fan va blöta vi blev sen! ;P

pussen

2008-10-01 @ 18:57:21
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0