What's wrong with you people?!

Svar till Kornelia; Du anser att jag är Sveriges elakaste människa? Well fine for me, jag bryr mig inte om du tycker det. Då har du inte mött verkligenheten må jag säga. Och på vilket sätt har Sesse haft ett helvete? Berätta vad som är så hemskt. Och vad har du med vår "diskussion" att göra? Ska min mamma gå in och skriva till Sesse nu eller? Haha, som i lågstadiet då man var tvungen att prata med sina föräldrar då ett bråk hade uppstått i skolan. Och förresten, varför skulle jag vara förbannad över mitt beslut? Det är ju trots allt MITT beslut, ingen annans. Varför skulle jag då vara bitter över det? Haha, nej... ni verkar likasinnade ni två. Äpplet faller inte långt från trädet...

Svar till Jonna; Vad har min mamma med saken att göra? Och vem har sagt att jag inte vill ha barn? Jag vill inget hellre, men anser att tidpunkten inte är den rätta. That's it!

Sen vill jag bara säga att jag är varken elak, egoistisk eller bitter på något vis. Jag är bara sjukt realistisk och står alltid på de svagas sida - i detta fall barnens. Är man elak bara för att man uttrycker sina åsikter? Ska vi ha en diktatur istället och ta bort yttrandefriheten? Alltså, jag tycker det är sjukt fegt att gå på någon som tycker annorlunda, som inte har samma åsikter som en själv. Om någon ger mig kritik så tar jag den och startar en diskussion, UTAN att kalla denna person "elakast i Sverige"!

Och sen sak till ;
Keep talking shit about me baby, you're making me famous!
(det är sant, fatta vad mina läsarantal har gått upp!) Haha.


Today's plans;
Ja ni vet nog redan.. Tentaplugg... tenta imorgon. Och det känns... inte bra.



En ny Hitler som ledare för Sverige kanske?


Kommentarer
Postat av: en sån där "ung mamma"

Då förstår vi varandra. Jag menade inget elakt med det jag frågade, jag undrade bara eftersom det lät som du hade något emot just mammor.

Som du vet för det har jag sagt förut så accepterar jag att alla inte vill skaffa barn "tidigt".



På vilket sätt är man en dålig mamma? Det skulle vara rätt kul att veta, eftersom du verkar tycka jag är det.

2008-10-28 @ 13:21:16
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0