Det här med disciplin...

Hej!

Nu har jag hämtat ut mina böcker. 2800 för 8 stycken böcker. Sanslöst dyrt. Men det som är ännu läskigare är att jag ska hinna läsa allt det och KUNNA det fram till jul. Det gäller att ha disciplin, yes. Känns som att jag kommer sakna denna kursen jag har nu. På 10 veckor ska vi lära oss allt om kroppen. Tummen ner för det. Vi borde ha mycket mer tid.

Så.. de kommande månaderna kommer jag vara ganska off. Att hitta på en massa saker som jag gör nu för tiden kommer jag inte hinna med. Skolan går först, alltid.
Det blir Cypern, men efter det inte så mycket mer skoj. Jag ska hinna jobba varannan helg också...

Shit.. jag insåg nog inte hur mycket sömn det kommer bli under julen.
Nu ska jag iaf sätta mig och plugga inför seminariet imorgon.

Pusshej
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0