En smula trött...

Idag har vi haft en fet föreläsning... från 9-14... sjukt jobbigt och fattar typ noll. Känns som att jag är den trögaste där... men så vet jag inte är fallet ;P De som går i min klass fattar nog.
Handlade iaf om cellen idag igen... herregud vad ointressant, men det är bara att bita ihop.

Det ringde nyss någon skum tant från Apple till mig... hon pratade engelska, en riktigt dålig sådan. Hon påstod att de hade försökt leverera min Ipod nu i två dagar. Eh? Har ni en sagt till mig att ni skulle komma? Och varför ringer ni från utlandet? Ahja.... skumt. Så imorgon kommer min fina Ipod iaf : ) Längtar! Den är säkert skitbra och skitsnygg!

Nej... åter till cellen.
Puss&Kram
//Ippa




Jag och Carro i Ferrarin på vår studentdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0