Hmmm...

Nu blev jag lite smått panikslagen här. Ni vet när man flyger så får man ju hem en taxfreekatalog... där man kan beställa sprit, parfymer, accessoarer och en massa grejer. Fatta kul det är att titta i den!
Men nu vet jag inte vad jag ska ha för något!

Tänkte beställa den nya Absolutsmaken "Mango", eftersom jag älskar mango och har fördruckit mig på absolut päron. (Ja, två liter i sommar.... shit!)
Bacardi melon är också en favorit som alltid går hem.
Har även fått beställningar från föräldrar och vänner... de som ger mig mina varor och får betalt kommer tro att jag är värsta alkisen. Kanske sant, vem vet ;P

Jaja, nu åter till packningen. SEN - solning!

Pusshej
//Ippa








Mums : )

Kommentarer
Postat av: Micca

som ja kommer sakna dig, men jag e avis :)

2008-09-28 @ 20:05:35
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0