I brist på annat

1. Din bästa egenskap: Jag har lätt att förstå människor

2. Din sämsta egenskap: Kort stubin

3. Husdjur: 2 hundar + en till bonushund

4. Favoritglass: Nogger

5. Hårfärg: Typ mellanblont?

6. Gillar: Mina vänner och min pojkvän

7. Favoritmat: Pasta går alltid hem

8. Favoritdrink: Cosmopolitan eller Starjuggs

9. Musiksmak: Hiphop & RnB

10. Senast köpta skiva: Öhh... ?

11. Bästa låten i världen: Hur ska man kunna välja?

12. Skriver du dagbok? Neeee, blogg!

13. Vad ville du bli när du va liten? Veterinär ;P

14. Blev du det? Nej haha för kassa betyg

15. Har du någon nojja? Ja, massor.

16. Känner du en mytoman? Ingen aning :S

17. Hur tidigt stiger du upp? Väldigt olika, men mellan 7-12

18. Vad ska du göra ikväll? Plugga och träna I guess

19. Hur många syskon har du? 0, med 3 bonussyskon

20. Vad gör du nästa år? Pluggar ;P

21. När skaffar du barn? När jag är färdig med min utbildning och känner mig redo

22. Skulle du göra abort om du blev gravid? Väldigt svårt att säga..

23. Har du utländska föräldrar? Nja

24. Vad har du ont? Ingenstans för tillfället

25. Vad tycker du om idrott? Jag älskar det

26. Gillar du musikaler? Jodå, de funkar

27. Hamburgare eller sushi? Hamburgare
28. Vad har du IG i? Ingenting

29. Vilket museum var du på senast? Va nog här i Kristianstad för typ 100 årsedan

30. Har du piercing? Örat

31. Har du tatuering? Nope

32. Var du glad igår? Jaaa

33. Kaffe eller Te? Kaffe

34. Hur många har du kysst? Vem räknar?

35. Person som du alltid kommer vara kär i: *pip* ;)

36. Barnprogram du avskyr? ?? kommer inte ihåg

37. Du ångrar att du inte...: ångrar ingenting

38: Du var___ när du förlorade___: Jag var ___ blablabla

39. Använder du nässpray? Jaa

40. En låt du önskar att just DU hade skrivit: "Nobody wants to be lonely"
41. En sak du stulit från en kompis? Kommer ja inte ihåg men det har ja säkert gjort

42. Hur ofta dricker du läsk? Varje helg och lite till

43. Könssjukdom: Vad är det med det?

44. Beskriv dig själv med 3 ord: Envis, omtänksam och aktiv

45. Har du nån gång varit deprimerad? Vem drar den gränsen?

46. Vad har du för humor: Kass, haha

47. Har du fått vänner via WEBBEN? Njae?

48. Drömmer du? Eh, ja?

49. Har du investerat pengar? Nope

50. Har du mycket pengar på banken? Verkligen inte

51. Drömresan skulle vara att åka till: Ibiza eller Hawaii

52. Din högsta önskan: Att få leva ett hyfsat problemfritt liv utan sjukdomar hos mig själv eller mina nära

53. Har du besökt nått nöjesfält? Yeah

54. Vågar du åka dom hemska karusellerna? Nej jag åker inte ens berg och dalbanor

55. Dusch eller badkar: Tub!

56. Vad anser du om kungahuset: Tråkiga... avskaffa monarkin!

57. Lyssnar du på folks skvaller om andra? Hehe älskar skvaller

58. Har du varit på festivaler? Neh

59. Gillar du att betala räkningar? Öh, gillar man det är man psykiskt sjuk

60. Skulle du bli förolämpad om din partner tillfredställde sig själv? Det beror på i vilken utsträckning
61. Favoritfärg? Sorgligt men sant, svart.

62. Hur ofta dricker du alkohol? Någon gång i månaden..

63. Vem fixar din dator om du får problem? Mina föräldrars kompis

64. Vad anser du om värktabletter? Guds gåva till människan

65. Tror du att det finns kräkmedel i systembolagets sprit? Nej

66. Trodde du på tandfen när du va liten? Japp

67. Hur mycket vatten har du druckit idag? Ingenting

68. Om du skulle gett mig en present nu vad skulle det varit? Vet ej

69. Köper du blommor? Nee

70. Gillar du att fiska? Nee

71. Vad missar du aldrig att göra? ?

72. Lånar du ut pengar? Beror på vem som vill låna

73. Vilken julmat är den godaste? Köttbullar och skinka

74. Önskar du att du var någon annan ibland? Aaa det händer

75. Vad skulle du aldrig göra? Bli tillsammans med ngn kompis ex eller ngt liknande

76. Om du ska ge bort blommor, vad väljer du då? Rosor går alltid hem

77. Vill du gifta dig? Självklart
78. Säger du chokladboll eller negerboll? Neger!

79. Hur ofta sitter du vid datorn? Varje dag

80. Är du romantisk? Kan jag inte påstå

81. Vilken person beundrar du mest av alla? Vet faktiskt inte

82. Pratar du ofta i telefon? Jaa

83. Vad heter ditt barn/dina barn? Har inga

84.  Vad ska dina barn heta? "Tristan" om det blir en pojke iaf

85. Gillar du killar med hår på bröstet? Nej det gör jag inte

86. Bärbar dator eller stationär? Bärbar

87: Hur ska ditt bröllop se ut? Har inte bestämt mig om ja vill ha ett litet med bara nära och kära eller ett jättestort... men det ska iaf gå i ett visst tema.

88. Tycker du det är roligt att fylla år? Nej inte speciellt

89. Minns du din första kärlek? Ja

90. När va du hos tandläkarn sist? 6 månader sen typ

91. Vad säger du när du svarar i mobilen? Hallå, eller Hej det är Filippa

92. Du har råkat tjuvläsa din killes sms från en annan tjej vad gör du? Frågar på varför han gör på det viset

93. Hur många köttbullar lägger du upp på din tallrik? 6-7

94. Korv i bröd, vad har du på den? Ketchup och rostad lök

95. Har du någonsin skolkat? Mmm det har hänt

96. Tycker du det är ok att killar använder smink? Ja helt okej... men inte MIN kille kanske..

97. Tuggar du tuggummi? Jadå

98. Långt eller kort hår? Långt

99. Hur brukar du ha håret? Plattat

100. När va du hos doktorn senast? Någon månad sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0