Kärlek

Kärlek... det är ett ord som inte går att sätta fingret på, något som är ovärderligt för många. Kärlek är något vackert, varmt och underbart, men kan även vara smärtsamt och jobbigt.
Kärlek är den starkaste känsla som vi människor har förmåga att känna.

Så länge jag känner kärlek så är livet värt att leva.

D, han är min kärlek.
Jag skulle hellre dö än att vara utan honom. Jag är helt säker på en sak... och det är att jag aldrig varit lyckligare än nu. Trots att vi gör varandra illa ibland, trots att vi är ledsna och besvikna på varandra. Trots allt detta så älskar vi varandra. Den känslan är fantastisk. Den skulle jag aldrig vilja byta ut mot något i världen. För mig är den Allt.
Jag känner den, jag vet att den är där.
Han är mitt livs kärlek.
Jag älskar honom, han älskar mig.
Det är så rätt, allt är så rätt.

Jag är så evigt tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0