Längesen jag skrev...

Så nu har plötsligt hela veckan gått. Skönt ändå... men lite ångest över att helgen redan är över. Vad har hänt då? Jo jag har varit ledig en massa, men har pluggat en del på min lediga tid... bland annat så har jag lämnat in det sista arbetet nu för denna kursen, skönt : ) Jag har umgåtts med vänner och shoppat lite. Köpte ett par stövlar bland annat : )

Nu i helgen har jag jobbat både lördag och söndag 10-17. Riktigt tråkigt, men pengarna behövs..

Imorgon är jag ledig och då ska jag till stan och hämta ett par skor som jag har klackat om. Ska även hämta mina skolböcker som ligger och väntar på mig. Kommer kosta 2800... fy fan vad mycket pengar. Varför måste böcker vara så dyrt?!
USCH!

Ikväll ska jag umgås med D. Måste gå och lägga mig tidigt ikväll. Är helt slut efter en jobbhelg.

Puss sålänge

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0