Märkligt fenomen..

Varför svettas man/jag alltid så jävla mycket dagen efter att man varit ute och festat?
Jag vet inte... men jag kan tänka mig att det är kroppens sätt att bli av med lite av giftet som man hällde i sig igår...

Hello liksom... jag har lökar under armarna. Jag har ALDRIG det förutom när jag tränat såklart.. och det syns igenom på framsidan under bysten. Usch ja... så nu ska jag svettas lite mer, för jag ska ut och springa. Perfekt bakisterapi för dem som orkar. Rekommenderas!

Hade även tänkt sola idag... och kanske åka till brukshundsklubben och träna hundarna.. skulle även behöva plugga mikrobiologi.

Blogginlägg om gårdagens bravader kommer ikväll!

Pusshej
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0