Min lediga tisdag

Hejsan!

Vaknade tidigt idag hemma hos min baby.. som är hemma och är sjuk.. han skjutsade mig till skolan och där var man och gjorde grupparbete tillsammans med de andra. Men det tog inte så lång tid. Imorgon ska jag bege mig till min gamla skola och intervjua små fjortisar i första ring : ) Skojjigt?

Sen efter det stack jag hem till Mim en runda, snackade skit med henne och planerade inför resan lite grann. Längtar så!
Lämnade blod idag gjorde jag också efter att ha varit hos Mim. Det gick bra... men förstörde mina planer något eftersom jag skulle tränat veckans roligaste pass idag - step. Men ahja, rädda liv går väl före då ;P

Sen begav jag mig hem till D igen för att betala resan och lite sånt : )

Nu sitter jag här och har tränat lite agility med Gaston. Har även påbörjat ett arbete som ska vara inlämnat på Måndag. Gah :S

Nåhja, det var väl allt för mig sålänge : )

Seeya later aligator
/Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0