Söndag...

Det blev spontan utgång igår.. eller ja, vi kom ju inte in någonstans. Jävla skitstad bor vi i. Var ska alla 19-åringar ta vägen hade de tänkt? I mean... det är katastrof att det inte finns något ställe för oss på lördagar.

Idag är jag trött och mest på dåligt humör. Vill bara sova.. men snart är det agility som gäller. Det är i alla fall kul : )

Ibland tror jag att jag tänker för mycket. Jag saknar gamla tider... och jag tänker på det hela tiden.. hur roligt vi hade. Sista tiden i gymnasiet var den bästa. Så himla roligt hade vi! Just nu känns allt konstigt och nytt.. och jobbigt. Jag saknar mina vänner, särskilt Carro som är så långt ifrån mig :(

Nya tider, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och Carro saknar sin Ippa!

2008-09-14 @ 18:06:52
URL: http://carronorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0