Sunday

Godmorgon!
Så skönt jag har sovit inatt! Himmelskt! Jag, Dagge och hundarna somnade i soffan igår och sen var det lite jobbigt när vi skulle gå ut med djuren... men det gick : )
Nu har han stuckit till Lund och här sitter jag.

Planer idag, söndag;
Städa (ser ut som fan...)
Sola (blev inget igår)
Börja packa till Cypern
Plugga


Mmm.. en jävligt trisst söndag med andra ord... fast det är alla söndagar. Alla söndagar är verkligen astråkiga. (Kanske inte nästa söndag, hihi)

För nu längtar jag till Cypern som ett djur... vill bara härifrån, bort långt långt. Dock är jag nervös redan nu eftersom jag alltid glömmer någonting när jag ska ut och resa.

Puss sålänge
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0