Tisdagen den 23/9

Hej!

Ingen bra start på dagen idag... min mammas cykel fungerade inte så jag fick dra mig upp ur sängen och köra henne helt nyvaken och allt. När jag lämnat henne och kommit hem så inser jag att jag inte har några husnycklar i min väska. Så jag fick köra till mammas jobb igen och hämta hennes. Tack vare detta så blev jag sen till skolan. Aldrig bra med stress.

Väl i skolan hade vi seminarium vilket var helt ok och alla blev godkända. Tycker dock det är jättejobbigt att prata om den boken jag läst eftersom bara tanken på den får mig att typ gråta. Usch ja, den är hemsk.
Sen hade vi beröringsmassage vilket nog gick ganska bra! Känner kanske inte att jag är någon höjdare, men jaja ;P

Idag blir det plugg och träning. Ska bli roligt med lite step, om det är den ledaren som jag gillar då men det kan man ju inte veta såhär på förhand. Efter träningen blir det nog mys med D : ) <3

Så... det var min dag!
Pusspuss
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0