Veckoplanering

Jag tar en paus från allt plugg och slänger in en veckoplanering.

Måndag; Skola 9-15, plugga...
Tisdag; Skola 9-15, plugga, träna (step)
Onsdag; LEDIG, plugga...., packa
Torsdag; Skola 9-16, plugga, Agility 19-21, packa
Fredag; Skola 10-12 (Seminarium om Cellen), Åka till flygplatsen kl. 14.00, planet lyfter kl. 17.30'
Lördag; Sola och dricka drinkar :D:D:D
Söndag; Samma som ovan!

Som ni ser... mycket plugg denna veckan för att hinna ifatt allt som ja kommer missa i skolan... men sen får jag ju en veckas semester : ) Och det är ju allt annat än tråkigt. Så som sagt... mest plugg och tråkigt för att sen kunna ha roligt.

Just nu sitter jag och pluggar... Mikrobiologi (Bakteriologi).... måttligt intresserad måste jag erkänna. Mycket som vi läser är superintressant... men just detta hade jag kunnat vara utan. Ahja... det är bara att stå ut. Snart får jag ledigt från allt detta iaf : )

Pusshej
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0