Första riktiga praktikdagen

Jajamensan. 06.45 började jag men fick dock gå hem tidigare. Fanns inte så mycket att göra på avdelningen. Vad har jag fått göra då? Jo jag har tagit så in i helvetes med venprover. Tror till och med jag är grym på det nu. Är riktigt glad för att jag lyckats känna mig bekväm med det. Det var inte mitt favoritmoment direkt... sätter nästan hellre kateter, men inte nu längre! :)

Sen var jag med på en gastroskopi också :) Det var mycket intressant! Fan vad coola vi är inuti egentligen :)

Mår dock skitdåligt nu. Ont i huvudet =/ Så blir ingen träning idag.

Nej nu blir det maaat!
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är den vårdadministratörs utbildningen. Är nervös nu för om jag kommer in eller inte. Dom bara hittade på det här med 1års arbetslivserf. nu till denna ansökningen. Bums -.-

2009-04-16 @ 22:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0