Fy fan för denna veckan...

Igår, första dagen på veckan, var det bara att masa sig upp klockan 5 på morgonen för att börja kvart i 7. Var så dödens trött och hade sprängandes huvudvärk när jag kom hem så då sov jag några timmar. Sen var det bara att masa sig upp igen för träning. Ja ska fläsket bort så ska det... var jävligt nära på att strunta i det då kan jag ju säga...

Idag har det bara varit en massa äckelplugg och sen träning på det. Träningen satt fint idag, dock. Kändes bra i kroppen :)

Imorgon är det dags att gå upp klockan 5 igen. Sen är det praktik som gäller mellan 6.45-09.00. Mellan 09.00-12.00 så ska vi ha caseseminarium där vi diskuterar ett patientfall (som vi ska ha förberett oss på...). Sen är det lunch och sen praktik igen till klockan 15. Klockan 15 ska jag ha målssamtal med handledarna. Ska ta upp vad jag vill lära mig, vad mina mål är osv.

På torsdag är det skola vilket innebär sitta och lyssna hela dagen. Värre kan det knappast bli efter en jobbig gårdag.

På fredag är det praktik igen så det är upp tidigt igen som gäller för min del. På kvällen är det fest hos Micca, men ingen alkohol för min del faktiskt. Men närvara kan man ju, dock inte så länge... antar att jag är död redan vid 9-tiden ;P

På lördag ska jag jobba kl.12-17. Sen på söndagen... DÅ är jag ÄNTLIGEN ledig från allt. Hallelujah.

Förstår ärligt talat inte hur jag ska överleva...
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Micca

du kommer nokk igång :D måste dansa lite hihi LÖV hörs imorgon (och ses med för den delen ;) ) ! pussa

2009-04-21 @ 21:23:01
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0