Fy fan vad jag har tråkigt idag...

Söndagar är grymt tråkiga. Borde kanske plugga, men då blir ju dagen inte roligare precis? Jaja snart ska jag i alla fall till gymet. Sen vet jag faktiskt inte vad som händer? Jo just det... baka kaka skulle jag göra. En skitgod tryffeltårta som jag fick smaka hos Carro någon gång. Blev helt frälst, den är verkligen sjukt god. Carro vet du hur många points det är i den? 126,5 ;P Vilket innebär att jag kan äta en 8del av den imorgon för mina sparade points ;) HAHA fy fan vad lite.

Nej nu ska jag minsann städa upp lite, seeen löpbandet!
//Ippa


Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha!! Herregud :P men god är den!

2009-04-05 @ 22:39:26
URL: http://carronorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0