Grattis :)

Grattis säger vi idag till min kära pojkvän som idag fyller 21 år :) Nu går det bara utför ;)
Vaknade brevid honom imorse och sa grattis sen stack jag hem, haha :) Skulle nämligen hem och baka tårta till honom. Så nu har kladdkakan varit i ugnen. Vet ni hur svårt det var att inte smaka av smeten? Herregud. Jag tryckte i mig äpplen under tiden, haha. Nu ska jag göra vid mig och sen upp till stan och träffa mamma :) Ska handla lite fler presenter till D. Sen ska jag till jobbet och köpa lite grejer samt snacka med chefen.

Sen blir det hem igen och göra tryffeln som ska på tårtan. Efter det blir det nog ut och springa en stund i det vackra (20-gradiga) vädret. :)

Ha en bra dag!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0