Lördag

Tji fick jag igår... hela eftermiddagen mådde jag skitdåligt p.g.a hungern. Höll på att svimma fram tills middagen igårkväll. Middagen blev fläskfilé med klyftpotatis och örtsås. Potatis får man ju äta hur mkt man vill så det bokstavligt tryckte jag i mig :) Blev faktiskt mätt. Efter middagen gick jag och Louise in till stan och hyrde en film, som var ganska kass. Sen roade vi oss med lite andra hemliga saker haha ;) Nej... inte som ni tror ;P

Sen kom D och hämtade mig och skjutsade mig hem :) Så det var en ganska lugn kväll.

Nu har jag nyss ätit frukost. Blir någon mässa med mamma sen på sommarlust :) Och säkerligen blri det en promenix i det underbara vädret. Igår var det ju helt sjukt fint väder. 20 grader till och med :) Sommaren är påväg. Måste göra er besvikna med att det blir regn imorgon eftersom jag dödade en spindel imorse på toaletten. NAJS! ;P

BYEE
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0