Lördagens planer

Nu är jag uppe, gott folk :) Gick faktiskt upp vid 9 och åt frukost. Duktigt va? Nu ska jag klä på mig och göra vid mig lite för sen ska jag till gymet och träna lite. När jag kommer hem ska jag försöka hinna göra mat och käka, för sen är det praktikdags klockan 14-22 ikväll. Gillar inte kvällar egentligen... det händer ju inte så mycket då. Inga undersökningar eller något sånt. Patienterna ska ju bara äta och sen sova typ... men jaja, får hoppas att det blir kul ändå :)

Kommer hem vid 22.30 tiden ikväll och sen ska jag upp 5 på morgonen imorgon för att börja praktiksera klockan 06.45-16. Drygt när man bara hinner hem och sova. Dött!!! =/

Nej, träning var det :)
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Micca

hoppas d gå bra idag min kära

2009-04-18 @ 20:05:27
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0