Märkliiiigt...

Hej folket!
Imorse när jag vaknade var jag inte ett dugg hungrig, vilket var ganska konstigt eftersom jag somnade ashungrig. Detta är verkligen avgiftning. Dock så har jag vaknat några gånger inatt vilket kanske beror på hungern... 03.15, 04.00 och 05.30. Suck.

Idag är det i alla fall skola som gäller. Blir mellan 10-15. Skönt att sluta lite tidigare idag även om jag tycker det är länge det också... men man får vara glad för det lilla :)

Ikväll ska jag leka med Louise. Får väl se vad vi hittar på :) Det värsta är att jag är så grymt festsugen... men kan ju inte direkt festa då jag faktiskt är med i viktväktarna. Pust..... Fast jag sparade 4 points igår :) Men de vill jag ha till D's födelsedag eftersom jag ska baka världens godaste tårta... och jag vill inte direkt stå och titta på medan alla andra vräker i sig ;P

Nej... nu ska jag väcka min kära pojkvän som ska få skjutsa mig till skolan.

//Ippa

Kommentarer
Postat av: Micca

nämen! ippa goes stuffed hahahha

2009-04-04 @ 07:53:35
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0