Ny dag, nya tag?

Godmorgon.
Har varit vaken sen klockan 7. Svårt att sova längre när jag brukar gå upp vid 5. Sitter i alla fall hos D nu, väntar på att han ska köra mig hem. Hemma ska jag skriva i en lapp för målsamtal som jag ska ha imorgon på praktiken. Lite nervös inför det eftersom jag inte har en blekaste vad jag ska säga. Men det fixar väl sig det med.

Sen måste jag plugga på vårt första case som vi har på fredag (handlar om ortopedi). För er som inte vet så är case när du får ett fall som du ska utreda. Spännande och se om man kan något av det ;P

Sen ska jag träna också... blir nog lite styrketräning i gymet. Laga mat ska jag också... så jag har fullt upp. Blä =/ Gillar bättre dagar då man inte har någonting planerat, men men.

Resten av veckan ser ut såhär:
Onsdag: Praktik 6.45-16.00
Torsdag: Skola (vet ej vilken tid...)
Fredag: Praktik 6.45-16.00
Lördag: Jobba 12-17
Söndag: LEDIG

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Haha jag mena 3 dagar och inte veckor hahahah :)



Hur går det för dig nu? =)

2009-04-21 @ 19:00:19
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0