Öh...

Fan vad jag mår dåligt. Känns som huvudet ska sprängas och ögonen ploppa ut. Får hoppas att det inte händer ;)
Idag är jag som sagt ledig och imorgon är det praktik. Jag är förväntansfull och tycker det ska bli spännande samtidigt som jag är livrädd och skitnervös. Märkligt... så inför praktiken känner jag mig både glad och rädd? Haha... lustigt.
Är mest rädd över att få frågor som jag inte kan svara på. Men då är det iofs bara att säga "Jag vet faktiskt inte, men jag kan ta reda på det". Jaja... det kommer säkert bli kul. Jag oroar mig alltid i onödan. Jag måste lära mig att lita på mig själv. Jag är en sådan människa som inte tror att jag klarar någonting, men egentligen så har jag ju klarat allt hittills.

Oh well ikväll är det vägning som gäller :S Nervös som vanligt haha :) Hoppas på runt ett kilo till i viktnedgång, men vi får väl se :)

Pusshej
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0