Påskafton

För det är det väl idag? Haha... jag är helt borta. Sorry för en kass uppdatering btw, har helt enkelt inte hunnit.
Fredagen spenderades i Göteborg hos min tjocka höggravida kusin. Hoppades starkt på en bebis när vi var där men det hände ingenting ;P Det var trevligt att träffa släkten. Vi åt middag och var ute och gick och lite så :) Sen vid 18 tiden var vi tvungna att köra hem eftersom jag skulle ut på kvällen. Kvällen blev också perfekt. Finns inget bättre än att festa med mina girls :) Lagom packad dessutom. Tummen upp för det!

Vaknade imorse med ett "ajaj-huvud" instängd i ett illaluktande rum tillsammans med Maria. So fresh... not. Luktade sprit, svett och cigarettrök... men vad gör man, hehe. Sen var det bara att gå upp och klä på sig och åka till jobbet. Det gick bra att jobba också. Vilken kanonpåsk.

Det jobbiga är att jag inte får äta mer idag eftersom jag redan ätit upp mina points. Var så grymt hungrig när jag gick upp imorse och sen var jag tvungen att dricka juice. Fatta längesedan det var jag drack någonting som smakade något. Har bara druckit vatten i 1,5 vecka. Jobbigt... men jaja... lite sallad ska jag väl trycka i mig då. Nu börjar jag bli nervös för att jag inte ska ha gått ner någonting. Jag har hållit mig till mina points varje dag men det känns som man syndar ändå när jag festar osv. Jaja.... det återstår att se.

Nu ska jag duscha!
Ha det!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0