Robinson

Jag älskar programmet. Det är så spännande! Tyvärr åkte min favorit ut ikväll - Erik Billing. Han var bäst på alla sätt och vis. Så jävla skön stil och alltid klockrena kommentarer som alltid överensstämmer med mina åsikter. You go boy!

Nu vet jag inte riktigt vem jag ska hålla på. Jag gillar Angela för hon är en sån person som jag vill vara - skittuff. Grymt vältränad är hon också. Vem hade tackat nej till den kroppen? Inte jag i alla fall.

Nu ikväll har jag unnat mig Cola Zero och viktväktargodis. Fatta gott det var... eller ja, det är ju inte som videomixgodis i alla fall, men ändå... sött och gott i alla fall. Fatta vad man uppskattar det lilla i matväg nu för tiden. Jag blev mätt på 6 små kolor. Innan kunde jag äta ett halvt kilo lösgodis. Positivt :)

Efter robinson så var jag ute en halvtimme med hundarna. Belker han vaktar så mycket. Så fort han hör någon på gatan så rusar han dit och vrålskäller. Det gick förbi några killar innan när vi var i trädgården:

Kille 1 : "Shit, de där jävla hundarna... verkar helt livsfarliga"
Kille 2 : "Ja jävlar, vad stor den är"
Kille 1 : "Jaja, voff voff på dig också"
Kille 2 : "Jag tror seriöst den vill äta upp oss"
Kille 1 : "Nej, det gör den nog inte. Den är så himla lydig"
Kille 2 : "Ja hade vi gått fram där så hade den nog gått till attack i alla fall"
Gaston kommer springandes och ställer sig vid kanten
Kille 1 : "Och shit, hur många är där? Tre eller?"
Kille 2 : "Nej, där bor bara två"
Kille 1 : "Ja det ser jag nu. Där är två"



Tuffare än vad han ser ut ;)

Kommentarer
Postat av: Micca

haha ja han ser inte helt livsfarlig ut iallafall ;P

2009-04-26 @ 00:02:22
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0