Saturday :)

Hej allihopa.
Nu är jag äntligen hemma efter en ganska hektisk dag. SKITMYCKET kunder idag, vilket iofs gjorde att det gick snabbt så det var ju bra. Men stressigt.

Igår var jag hos Micca på förfest med henne, Selda, Dagge och grabbarna :) Det var trevligt. Sen stack vi till grand, men jag gick hem ganska snabbt... inte kul att gå ut utan att ha druckit alkohol. Usch nej det är ingen höjdare.... Ska aldrig mer göra om det. Så jag stack hem vid halv 1 tiden och somnade som en stock klockan 2 efter att ha suttit och tjötat med pappa en stund. Sen kom Dagge senare på natten men det märkte inte jag, haha. Lite snopet när man vaknar och han helt plötsligt ligger där, haha.

Så idag har jag bara jobbat. Nu ska jag snart köra till Maxi och handla lite nödvändigheter. Ska faktiskt handla viktväktargodis och en Cola Zero. Har inte ätit något sånt på 2 veckor... och jag har många points kvar :)

Nej nu får jag ta tag i det dära...
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0