Skjut mig...

Fan vad allt blev jobbigt nu då. Kan knappt titta längre då mitt öga är helt fucked up. Blir ögontrycksmätning och kontroll av synnerven imorgon. Jobbigt =/

Sen mår jag inte bra av flera andra anledningar. Bantningen tar hårt på mig då jag är konstant hungrig och noll energi... vill bara ha en videomixpåse (typ 1 kg) och trycka i mig nu. Herregud vad gott det ska bli den dagen jag gör det igen (om några månader ska jag unna mig det). Jag har minskat 3 cm runt midjan och 2 runt låren (det ni...) emn just nu är jag inte ens glad över det. Jag är bara hungrig och saknar livslust.

Vill äta, vill ha kärlek.

Kommentarer
Postat av: Helene

Meeen! Jag har precis läst ikapp för denna veckan (datorn och jag har inte varit bästisar, precis, men nu funkar den igen) och det ser ju inte alls något kul ut. :(

Hjälper det om jag skickar en massa kramar? Vi ses i morgon, och blir det för eländigt så får vi väl supporta varandra lite.

Men du vet var jag finns om det är något, och man FÅR ringa mig mitt i natten om det behövs. Säkert!

2009-04-13 @ 23:12:02
URL: http://tusenstjarnor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0