TIIIISDAG

Hej! :)
Idag har varit en helt okej dag i skolan. Hade vår andra föreläsning om diabetes. Riktiga experter nu ;) Fick bland annat sticka oss med insulinpenna (fast inget insulin i såklart, bara saltlösning eller något i den stilen) fast jag gjorde aldrig det i skolan. Var dock tvungen att testa när jag kom hem, kunde inte hålla mig. Det kändes faktiskt ingenting :)

Efter lunch hade vi föreläsning om riskbedömningar. Intressant? Nja... jag diggar diabetes mer alltså. Slutade klockan 15 och sen stack jag hem och gjorde världens äckligaste mat... eller äcklig och äckligt... den smakade ju absolut ingenting, helt meningslöst. Nej usch... och det värsta är att jag gjorde skitmycket... har äcklig lunch i några dagar nu :S

Dagens planer är ; promenad med mamsen och sen mys med min baby!
Pusshej
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0