Jävla skit allting är...

Vet ni vad? Jag får känslan av att typ... alla... bryr sig mindre och mindre efter varje år som går. För varenda år blir alla människor mer och mer egotrippade.

Som när man ber någon om en tjänst till exempel så är det alltid "SÅÅÅ jobbigt".
Dessutom vet jag knappt när någon hörde av sig till mig sist för det är fan 9 av 10 gånger JAG.

Efter Ayia Napa, som förmogligen kommer bli veckan i mitt liv, så blir det ändring på detta.

Ippa som alltid ställer upp, hon är död.
TAKE IT OR LEAVE IT!

Ja... till något helt annat... stressig dag idag... har bokat en massa tider till doktorer, sjuksköterskor, vaccinationer hit och dit. Sen ska jag till jobbet och fixa lite grejer... kvittot till min cykel som blivit stulen bland annat. Sen ska jag köpa de sista grejerna inför resan och packa allting... Posta brev... och andra nödvändiga saker...

Inatt ska jag hämta min älskling som äntligen kommer hem :) Har saknat dig! Haha och sen åker jag dagen efter. Bra timing! NOT! Men jaja, vi ska nog överleva eller vad säger du ;)

//IPPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0