Onsdag....

Hej.

Jävla skitdag. Mår som väntat... kanske lite sämre än vad jag förtjänar. Jobbade från 9-19 (10 timmar). Sovit 4 timmar per natt nu 7 nätter i rad. Ögonen stängde igen sig hela tiden när jag satt i kassan. Usch. Jag har nog faktiskt aldrig varit såhär trött. Men det är så värt det. För vem vill sova när man kan ha kul?

Jag har insett en sak nu... och det är att jag är kass... på riktigt alltså menar jag nu. Ja, kass på riktigt. Riktigt jävla skitkass. Antingen så är jag dum i huvudet och har noll hjärnceller eller så är jag bara elak. Jag är egentligen en människa som inte gör en fluga förnär (om jag behandlas rätt). Varför jag alltid får skit trots detta är faktiskt en gåta... kanske är jag elak trots allt.

Ja, jag är megakass helt enkelt.
Och jag gillar inte pikar till mig från andras bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0