Världens kortaste dag :)

Hej!

Idag har det varit en väldigt trevlig dag :) Först imorse hämtade jag Maria eftersom vi skulle till Resia och betala resan. Efter många irritationsmoment så kunde vi betala iaf :) Var väldigt förbannad och grinig där ett tag eftersom överföringarna inte ville funka... men när vi väl betalat var jag gladare än någonsin :) WIIIE SNART ÅKER VIII!!!! :)

Sen hann vi med en stanrunda också... köpte bomullshorts till stranden och ett långt svart linne... bra att ha liksom :)
Sen var det dags att jobba... från 12.30-19.10. Det gick väldigt fort och var till och med lite kul emellanåt :) Det ni... det händer inte ofta ;P

Ikväll... ska jag ta det lugnt. Ska sticka och sola också... får bli varannan dag nu innan resan... ser ut som ett LIK... och jag överdriver inte. Detta är nog den sommaren jag varit ute minst... jaja... vi ska ta igen det 7 dagar i 35-38 gradig värme :)

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0