En riktigt död dag

Hej!
Måndagar är... speciella, jobbiga, hemska. Ja, jag längtar redan till helgen. Tur att veckorna brukar gå fort! :) Idga har jag varit hos sjukgymnasten. Tränat nacke och rygg med olika maskiner. Sen tänjde han ut muskulaturen i nacken och jag fick även ström i musklerna samt lite TENS. Aj... men skönt nu! :) Så nu är jag hemma och väntar på att Maria ska komma. Vi ska granska en IVP - individuell vårdplan. Sen blir det skriva paper resten av tiden. Vid 17 väntar träningen igen tillsammans med Karin. Blir gym idag. Kände att jag inte orkar muskelpass... har ju redan kört mycket styrka idag. Blir däremot mag- och benträning. Det har jag ju inte kört idag iaf :)

Back to business...
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0