Hallelujah

Hej!
Idag har varit en segdag än så länge. Vaknade klockan 8 när Dagge gick upp, tänkte "aa men bra då går jag upp snart" och somnade sedan om igen... vaknade klockan 10, somnade om och vaknade till slut klockan 12. Jaja, anar att jag behövde det där. Men fick lite ångest eftersom jag har arbete att skriva. Suck... aldrig ska man få någonting gjort :/ Stack i alla fall hem och började skriva. Har snart skrivit klart bakgrund, syfte och metod och ska börja på den jobbiga delen sen... Fast ja, bakgrunden är inte heller rolig att skriva... SVÅRT... och min blir alldeles för lång. Jaja, bara att hoppas på det bästa! :) Kanske ska träna idag... men har sån satans träningsvärk och känner massa stress inför arbetet... så jag vet inte. Får se var jag hamnar idag.

Köpte ett par skinnbyxor idag. Snygga men jääävligt tighta. På Angeli Lucca för 599 :-

Puss
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0