Helgen + kommande veckan

Hej!

Det blev utgång igår i alla fall. Visste väl att jag inte skulle klara av en vit helg ;P Lite ovanligt för oss att gå ut på lördagar. Det var kul, men inte lika kul som fredagar. Musiken är sämre och det är tråkigare människor. Sånt är livet! :)

Idag har jag bara slappat... har inte ens orkar ta mig till duschen än. Ska göra det snart sen ska jag hem till Carro som kommer hem idag :) Och efter det blir det att ta mig hem till älsklingen.

Veckoplanering

Måndag: Skola 10.30-16, Klippning + färgning kl.17

Tisdag: Skola 9-16

Onsdag: Jobba 10-19, fira jul med mamma

Torsdag: Julafton, fira jul med pappa

Fredag: Juldagen, utgång på kvällen @ martin och martin

Lördag: -

Söndag: -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0