It's like I checked into rehab

Hej!
Idag var det bara upp tidigt som fasen för att gå till läkaren (tur det inte tog mer än 1 minut att gå dit, bo i stan är hallelujah alla dagar förutom fredag och lördag) och ta bort ett födelsemärke. Hade ett på tutten som hade konstig form och det var inget snack om saken att det skulle bort. Han bedövade, skar bort den och sydde tre stygn. Gjorde inte ett dugg ont om ni undrar :) dock gör det hemskt ont nu när bedövningen släppt. Men det går väl över antar jag :) Så... ikväll ska jag inte träna. Med mina huge titties så guppar det en del när man tränar liksom ;P Hade även två på ryggen men de såg ofarliga ut så tog inte bort dem eftersom ärren på ryggen brukar bli stora.

Jaja sen åt jag gulaschsoppa med mamma i stan iallafall :) GOTT! Tack maami <3

Kom nyss hem. Ska plugga lite innan det är dags för jobbmingel. Vin, ost och grejer. Kan bli trevligt.

CIAO
//Ippa

baby you're my disease...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0