Lillejulafton

Hello!
Sådär ja, nu var det jul minsann och jag börjar den med en jobbedag (lyckat...) men ja, pengarna är inte många nu efter jul så de behövs verkligen! Så det är bara för mig att ta mitt arsle till Biltema klockan 10 och sedan därifrån klockan kvart över 19. Så är det och det ska bli lite kul ändå... att få träffa alla där som man tycker om (men desto fler man inte tycker om iofs). Antar att det blir kaos idag... och kunderna kommer bara att vara män, eftersom de alltid är sent ute.

Sen när jag kommer hem ikväll blir det julfirande med mammas sida :) Ska bli myysigt och gott med massa skinka (jag tjuvsmakade igår, gudomligt!). Jag tänkte... stackars muslimer, haha.

Nej, iväg var det!
TJOHO!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0