Näst sista dagen på ett underbart år :)

Hej!
Lite sorgligt att underbara 2009 håller på att lida mot sitt slut. Men istället blickar vi framåt mot ännu ett (förhoppningsvis) bra år! 2010 here we come!

Ställde klockan på 7 för jag tänkte jag skulle få mycket gjort idag. Glömde snooza och vaknade vid 10 istället. Dryg jag är! Ah, fan! Jaja, inget att göra åt. Ska snart väga mig på VV (ajajaj...) och enligt vågen här hemma har jag gått ner ca 1 kg trots julen. Vi får väl se om VV:s våg håller med! :) HOPPAS! HAHA.

Sen efter det ska jag till högskolan och lämna böcker samt hitta en artikel till en metodövning på måndag. Efter högskolan ska jag hem, käka, göra vid mig sen plugga hela dagen ända till vi ska åka iväg och kolla på bio i Bromölla. Blir Avatar (3D) tillsammans med Dagge, mamma och Patrik (mammas man).

Puss på er och ha en underbar dag (skitfint väder ute ju...!!)
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0