Nu ska de fan ta mig BORT

Ja, idag blir mitt första besök hos Viktväktarna sedan i Augusti månad. Har ändå hållt vikten +- 1 kg hela tiden :) Men nu ska de 6 sista kilona bort. Jag vet att jag skjuter mig lite själv i foten som går med igen precis innan jul. Julen är väl inte direkt den smalaste högtiden som finns... men jag får hålla mig i skinnet helt enkelt. Jag gillar ju inte julbord... men julgodiset... mmm. Jaja, clementiner det är gott det också haha.

Ska faktiskt bli kul, har saknat det också. Bara så ni vet... nu kan ni inte bjuda mig på fika fler gånger ;) Och det blir lightläsk i groggen igen... suck.

Det stämmer så jäkla bra.. "vill man vara fin får man lida pin".

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0